Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Leeromgeving inrichten: verschil tussen versies

Regel 2: Regel 2:
 
</div></div>
 
</div></div>
 
{{Haaltekstop}}
 
{{Haaltekstop}}
 
Voor ontwikkelaars: bovenstaande tekst moet vervangen worden door inhoud die past bij het onderwerp '''''{{BASEPAGENAME}}'''''. Ook de lijst met gekoppelde ondersteuning en informatie is nog (te) leeg.<br>
 
 
<big>'''>>>'''</big>  Via de '''commentaarknop''' onderaan de bladzijde kun je voorstellen doen voor inhoud en links die je bij dit onderwerp in de tool zou willen opnemen. Je kunt net zo veel suggesties doen als je wilt door per geval op de +-knop te klikken.<br>
 

Versie van 11 nov 2021 17:29

Sjabloon:Entreeonderwijsplaat=...verder lezen=

School en team bepalen jaarlijks wat er nodig is om het onderwijs voor het vastgestelde aanbod aan opleidingen uit te voeren. Voor nieuwe opleidingen of combinaties daarvan betekent dit: ontwikkelen of inkopen van leermateriaal en examens en daarnaast het werven van de nodige bpv-plaatsen. Generieke faciliteiten zoals gebouwen, lesruimten maar ook docenten en instructeurs dienen bij de uitvoering beschikbaar te zijn, maar worden hier buiten beschouwing gelaten.

Voor opleidingen die gecontinueerd worden evalueert het team de bestaande leertaken en het daaronder liggende leermateriaal, examenmateriaal en bpv-plaatsen. Waar nodig of gewenst worden aanpassingen voorbereid.

Het team, of ontwikkelaars namens het team, zet de onderwijsinhoud van de gehele opleiding in een longitudinale planning en maakt op basis hiervan leertaken die door studenten kunnen worden uitgevoerd als onderdeel van hun leerroute.

Bron: TPO 2.0

Leeromgeving inrichten

Entree:Leeromgeving inrichten