Onderzoek en ontwikkeling: verschil tussen versies
k (Tekst vervangen - "{{Naastkennis}}" door "{{Verwijzingen}}") |
|||
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 3: | Regel 3: | ||
|- style="vertical-align: top;" | |- style="vertical-align: top;" | ||
| style="width: 30%; background: honeydew; padding-right: 1em" | | | style="width: 30%; background: honeydew; padding-right: 1em" | | ||
− | |||
{{Toolbox}} | {{Toolbox}} | ||
| style="width: 70%;" | | | style="width: 70%;" | | ||
{{Haalinleidingop}} | {{Haalinleidingop}} | ||
− | |||
|} | |} | ||
</div> | </div> | ||
{|style="width: 100%; " | {|style="width: 100%; " | ||
− | {{ | + | {{Verwijzingen}} |
|} | |} | ||
</div> | </div> | ||
[[Categorie:Pagina's met onjuiste bestandskoppelingen]] | [[Categorie:Pagina's met onjuiste bestandskoppelingen]] |
Huidige versie van 16 apr 2022 om 00:23
|
Onderzoek en ontwikkeling(hier komt inleiding) |
Externe bronnen
- Toegankelijkheid Entree - Inspectierapport (2018) Inspectierapport (onder meer over drempelloze instroom)
- Beleidsonderzoek jongeren met afstand tot arbeidsmarkt Interdepartementaal beleidsonderzoek: Jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt in beeld
- Website Kennisrotonde De Kennisrotonde is een uniek loket voor de snelle beantwoording van vragen uit het onderwijs met kennis uit onderzoek, en is onderdeel van het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO).