(NB: klik op de titel van een situatie om alle onderdelen van de beschrijving te zien en feedback te geven)
titel | situatie | suggestie inhoud | verwachting van het gebruik |
---|---|---|---|
AVG/ Digitale vaardigheden | - Wat is het doel?
- Wat willen we ermee? Hoe wordt het ingezet? - Er wordt bijvoorbeeld informatie niet gedeeld, omdat het niet mag. | bron: Jolanda van Boven | |
Bindend Studie Advies (BSA) | Wat zijn de regels omtrent Bindend Studie Advies binnen Entree? Wie bepaalt of student voldoet aan BSA eis? | ||
Praktijkopleider | Vraag vanuit leerbedrijf, reguliere BPV, Er komt een Entree student, wat kan ik verwachten van de Entree student, wat betekent aan begeleiding, wat kan ik verwachten van school aan begeleiding.
Informatie over entree algemeen, bol/bbl, profielen etc. Wat is een POK stageovereenkomst ? Hoe vraag je erkenning aan als leerbedrijf voor Entree? Wat kan ik verwachten wat betreft niveau, kennis werknemersvaardigheden? Welke verantwoordelijkheden kan ik geven? HOE begeleid ik de student. De opbouw/toename aan vaardigheden en verantwoordelijkheden. | Handleiding begeleiding student
Themakaart BPV begeleiding SBB Tips begeleiden anderstalige studenten (zoals visualiseren etc (ITTA) De info samenvattend, op de vragen van de gebruikssituatie. Infographic? | Uitleg en naslag |
Het deel "!" van de zoekopdracht is niet begrepen.</br>De resultaten kunnen afwijken van de verwachting.