Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Lezen

Behoefte onderzoeken: verschil tussen versies

Regel 7: Regel 7:
 
*Welke opleidingen vergroten de kansen van studenten, ook in relatie met de arbeidsmarkt?
 
*Welke opleidingen vergroten de kansen van studenten, ook in relatie met de arbeidsmarkt?
 
*Welke belemmeringen en risico’s bestaan er?  
 
*Welke belemmeringen en risico’s bestaan er?  
<br><br>
+
<br>
 
</p>
 
</p>
 
 
Bron: [https://www.onderwijsinspectie.nl/binaries/onderwijsinspectie/documenten/rapporten/2018/06/27/themaonderzoek-entreeopleidingen/toegankelijke-versie-Rapport_themaonderzoek_entreeopleidingen.pdf Themaonderzoek Entreeopleidingen] (Inspectie van het Onderwijs))<br>
 
Bron: [https://www.onderwijsinspectie.nl/binaries/onderwijsinspectie/documenten/rapporten/2018/06/27/themaonderzoek-entreeopleidingen/toegankelijke-versie-Rapport_themaonderzoek_entreeopleidingen.pdf Themaonderzoek Entreeopleidingen] (Inspectie van het Onderwijs))<br>
 
Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-8d38bb66-b72d-a12f-0a80-56d6c72a8b54 MORA]
 
Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-8d38bb66-b72d-a12f-0a80-56d6c72a8b54 MORA]

Versie van 27 jun 2022 23:52

Denk bij elementen die van invloed kunnen zijn op het onderwijsaanbod aan:

  • Welke (innovatieve) initiatieven vinden in de omgeving plaats - vanuit de gemeente, bedrijven, provincie - waar de opleiding bij kan aansluiten?
  • Zijn er eventueel regionale of Europese projecten waar bij aangesloten kan worden en wellicht subsidie aangevraagd kan worden?
  • Zijn er regionale samenwerkingsverbanden die relevant zijn voor de opleiding?
  • Welke rol spelen relevante partijen in het netwerk van de entreeopleidingen?
  • Welke opleidingen vergroten de kansen van studenten, ook in relatie met de arbeidsmarkt?
  • Welke belemmeringen en risico’s bestaan er?


Bron: Themaonderzoek Entreeopleidingen (Inspectie van het Onderwijs))
Bron: MORA