Behoefte onderzoeken: verschil tussen versies
Regel 1: | Regel 1: | ||
<p>Denk bij elementen die van invloed kunnen zijn op het onderwijsaanbod aan: | <p>Denk bij elementen die van invloed kunnen zijn op het onderwijsaanbod aan: | ||
− | *Welke | + | *Welke initiatieven vinden in de omgeving plaats - vanuit de gemeente, UWV, bedrijven, provincie - waar het Entree onderwijs bij kan aansluiten? |
− | * | + | *Welke regionale samenwerkingsverbanden zijn relevant voor de opleiding? |
*Welke rol spelen relevante partijen in het netwerk van de entreeopleidingen? | *Welke rol spelen relevante partijen in het netwerk van de entreeopleidingen? | ||
− | *Welke opleidingen vergroten de kansen van studenten, | + | *Welke opleidingen vergroten de kansen van studenten, in relatie met de arbeidsmarkt, na eventuele doorstroom? |
− | *Welke belemmeringen en risico’s bestaan er? | + | *Welke belemmeringen en risico’s bestaan er? |
− | * | + | *Welke nazorg kan op voorhand georganiseerd worden om risico's voor studenten op te vangen? |
<br> | <br> | ||
</p> | </p> | ||
Bron: [https://www.onderwijsinspectie.nl/binaries/onderwijsinspectie/documenten/rapporten/2018/06/27/themaonderzoek-entreeopleidingen/toegankelijke-versie-Rapport_themaonderzoek_entreeopleidingen.pdf Themaonderzoek Entreeopleidingen] (Inspectie van het Onderwijs))<br> | Bron: [https://www.onderwijsinspectie.nl/binaries/onderwijsinspectie/documenten/rapporten/2018/06/27/themaonderzoek-entreeopleidingen/toegankelijke-versie-Rapport_themaonderzoek_entreeopleidingen.pdf Themaonderzoek Entreeopleidingen] (Inspectie van het Onderwijs))<br> | ||
Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-8d38bb66-b72d-a12f-0a80-56d6c72a8b54 MORA] | Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-8d38bb66-b72d-a12f-0a80-56d6c72a8b54 MORA] |
Versie van 27 jun 2022 23:00
Denk bij elementen die van invloed kunnen zijn op het onderwijsaanbod aan:
- Welke initiatieven vinden in de omgeving plaats - vanuit de gemeente, UWV, bedrijven, provincie - waar het Entree onderwijs bij kan aansluiten?
- Welke regionale samenwerkingsverbanden zijn relevant voor de opleiding?
- Welke rol spelen relevante partijen in het netwerk van de entreeopleidingen?
- Welke opleidingen vergroten de kansen van studenten, in relatie met de arbeidsmarkt, na eventuele doorstroom?
- Welke belemmeringen en risico’s bestaan er?
- Welke nazorg kan op voorhand georganiseerd worden om risico's voor studenten op te vangen?
Bron: Themaonderzoek Entreeopleidingen (Inspectie van het Onderwijs))
Bron: MORA