Intake: verschil tussen versies
nl>Admin |
|||
(16 tussenliggende versies door 3 gebruikers niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | Nadat de student zich heeft aangemeld voor de opleiding volgt er een | + | <p>Nadat de student zich heeft aangemeld voor de opleiding volgt er een administratieve intake waaronder een controle op de toelatingsvoorwaarden. Daarna wordt vaak een kennismakingsgesprek gevoerd, eventueel gevolgd door een verdiepte intake. In deze intake wordt bijvoorbeeld het beroepsbeeld geschetst en krijgt de student een beter beeld van de opleiding. De intaker legt het resultaat van de intake vast in het begeleidingsdossier van de student. Dit kan onder andere bevatten: <br> |
− | * Een begeleidingsadvies. | + | *Een begeleidingsadvies. |
− | * Overzicht van aan te vragen vrijstellingen. | + | *Overzicht van aan te vragen vrijstellingen. |
− | * De eerste keuzes in de leerroute van de student. | + | *De eerste keuzes in de leerroute van de student.</p> |
+ | Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-b83e7b4d-9ad2-7ed3-2f84-248f4c6ba379 MORA]<br> | ||
+ | {{Inleiding van}} |
Huidige versie van 13 jul 2022 om 23:45
Nadat de student zich heeft aangemeld voor de opleiding volgt er een administratieve intake waaronder een controle op de toelatingsvoorwaarden. Daarna wordt vaak een kennismakingsgesprek gevoerd, eventueel gevolgd door een verdiepte intake. In deze intake wordt bijvoorbeeld het beroepsbeeld geschetst en krijgt de student een beter beeld van de opleiding. De intaker legt het resultaat van de intake vast in het begeleidingsdossier van de student. Dit kan onder andere bevatten:
- Een begeleidingsadvies.
- Overzicht van aan te vragen vrijstellingen.
- De eerste keuzes in de leerroute van de student.