Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Inleiding

Verbinding: verschil tussen versies

nl>Admin
(Nieuwe pagina aangemaakt met 'Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud ex...')
 
 
(8 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
+
<p>Deze invalshoek betreft de verbinding van het Entree onderwijs met alle betrokken partijen in de regio, in onderwijs, bij bedrijven, bij gemeenten, bij hulpverleners. <br>
 +
Een groot deel van de doelgroep van Entree onderwijs is kwetsbaar als het gaat om het verwerven van een duurzame arbeidspositie. Het gaat vaak om studenten met meervoudige problematiek en/of een taalachterstand. Ook als ze een Entree opleiding hebben afgerond hebben ze vaak moeite met het vinden en behouden van betaald werk. Dat vraagt om zoeken in de regio naar mogelijkheden om praktijk en opleiding te verbinden en om maatwerk.</p>
 +
{{Inleiding van}}

Huidige versie van 14 jul 2022 om 00:48

Deze invalshoek betreft de verbinding van het Entree onderwijs met alle betrokken partijen in de regio, in onderwijs, bij bedrijven, bij gemeenten, bij hulpverleners.
Een groot deel van de doelgroep van Entree onderwijs is kwetsbaar als het gaat om het verwerven van een duurzame arbeidspositie. Het gaat vaak om studenten met meervoudige problematiek en/of een taalachterstand. Ook als ze een Entree opleiding hebben afgerond hebben ze vaak moeite met het vinden en behouden van betaald werk. Dat vraagt om zoeken in de regio naar mogelijkheden om praktijk en opleiding te verbinden en om maatwerk.


Onderdeel van: Verbinding