Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Leeromgeving inrichten: verschil tussen versies

k (4 versies geïmporteerd)
 
(12 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{Entreeonderwijsplaat}}
+
{{Modelplaat}}</div><br>
''Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.''
 
<br><br>
 
  
Voor ontwikkelaars: bovenstaande tekst moet vervangen worden door inhoud die past bij het onderwerp '''''{{BASEPAGENAME}}'''''. Ook de lijst met gekoppelde ondersteuning en informatie is nog (te) leeg.<br>
+
{{Haalinleidingop}}
 +
</div>
 +
{{Naast}}
 +
{{#set: status=concept}}
 +
{{#set: datum=2022/04/01}}
 +
{{#set: bouwsteen=model}}
  
<big>'''>>>'''</big>  Via de '''commentaarknop''' onderaan de bladzijde kun je voorstellen doen voor inhoud en links die je bij dit onderwerp in de tool zou willen opnemen. Je kunt net zo veel suggesties doen als je wilt door per geval op de +-knop te klikken.<br>
+
{{#set: maakdatum={{Vandaag}}}}
 
 
{{Landinfo}}
 

Huidige versie van 31 mrt 2022 om 22:49

Studenten 0.jpg
naar Verbindingnaar Instroomnaar Onderwijsnaar UitstroomIntensieve samenwerking onderwijs en met partners in het sociaal domein (gemeenten, UWV, SW-bedrijven, bedrijfsleven, zorginstellingen...) in de regionaar Behoefte onderzoekennaar In omgeving afspraken makennaar Doelgroepen informerennaar Aanmeldennaar Intakenaar Plaatsennaar Inschrijvennaar Leeromgeving inrichtennaar Bpv organiserennaar Onderwijs uitvoerennaar Begeleidennaar Examinerennaar Diplomeren en certificerenStudenten worden zo optimaal mogelijk voorbereid op doorstroom naar niveau 2 of uitstroom naar de arbeidsmarktnaar Met onderwijs afspraken makenPartners in het sociaal domein (gemeenten, UWV, SW-bedrijven, bedrijfsleven, zorginstellingen...) in de regionaar Met hulpverlening afspraken makenNieuw entreemenu.svg


Leeromgeving inrichten

Entree-onderwijs behoeft een rijke leeromgeving waarin studenten zich kunnen ontplooien naar een van de uitstroomprofielen. Deze leeromgeving kan zowel in de schoolomgeving vorm krijgen door praktijklokalen in te richten en reële praktijk na te bootsen, maar kan ook vorm krijgen in de echte praktijk bij bedrijven en op verschillende andere plekken.

School en team bepalen jaarlijks wat er nodig is om het onderwijs voor het vastgestelde aanbod aan opleidingen uit te voeren. Voor nieuwe opleidingen of combinaties daarvan betekent dit: ontwikkelen of inkopen van leermateriaal en examens en daarnaast het werven van de nodige bpv-plaatsen. Generieke faciliteiten zoals gebouwen, lesruimten maar ook docenten en instructeurs dienen bij de uitvoering beschikbaar te zijn, maar worden hier buiten beschouwing gelaten.

Voor opleidingen die gecontinueerd worden evalueert het team de bestaande leertaken en het daaronder liggende leermateriaal, examenmateriaal en bpv-plaatsen. Waar nodig of gewenst worden aanpassingen voorbereid.

Het team, of ontwikkelaars namens het team, zet de onderwijsinhoud van de gehele opleiding in een longitudinale planning en maakt op basis hiervan leertaken die door studenten kunnen worden uitgevoerd als onderdeel van hun leerroute.

Bron: TPO 2.0