053: verschil tussen versies
(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{Vul de handreiking |Bron=https://taalenrekenenmbo.nl/app/uploads/Formatief-evalueren-van-Nederlands-in-het-mbo.pdf |Naam=Formatief evalueren van Nederlands in het...') |
|||
Regel 4: | Regel 4: | ||
|Infobox=Veel Entreestudenten beginnen hun opleiding met een leerachterstand bij taal. In hoofdstuk 3 van deze handleiding staan 10 uitgewerkte, formatieve taalopdrachten die snel en gericht inzicht geven in de achterstanden van de studenten. Op basis hiervan kan onderwijs op maat worden ingezet. De toetstechnieken zijn ontwikkeld door onderzoekers van ITTA, Universiteit Utrecht en ECBO en vallen onder het NRO-project ‘Grip op leerpotentieel’. | |Infobox=Veel Entreestudenten beginnen hun opleiding met een leerachterstand bij taal. In hoofdstuk 3 van deze handleiding staan 10 uitgewerkte, formatieve taalopdrachten die snel en gericht inzicht geven in de achterstanden van de studenten. Op basis hiervan kan onderwijs op maat worden ingezet. De toetstechnieken zijn ontwikkeld door onderzoekers van ITTA, Universiteit Utrecht en ECBO en vallen onder het NRO-project ‘Grip op leerpotentieel’. | ||
|Perspectief(1)=Onderwijs | |Perspectief(1)=Onderwijs | ||
− | |Onderdeel(1)= | + | |Onderdeel(1)=Onderwijs uitvoeren |
|Onderdeel(2)=Begeleiden | |Onderdeel(2)=Begeleiden | ||
}} | }} |
Huidige versie van 27 jun 2023 om 10:19
Handreikingnaam | Bron:053 |
---|---|
Bron | https://taalenrekenenmbo.nl/app/uploads/Formatief-evalueren-van-Nederlands-in-het-mbo.pdf |
Naam: | Formatief evalueren van Nederlands in het mbo |
Infobox | Veel Entreestudenten beginnen hun opleiding met een leerachterstand bij taal. In hoofdstuk 3 van deze handleiding staan 10 uitgewerkte, formatieve taalopdrachten die snel en gericht inzicht geven in de achterstanden van de studenten. Op basis hiervan kan onderwijs op maat worden ingezet. De toetstechnieken zijn ontwikkeld door onderzoekers van ITTA, Universiteit Utrecht en ECBO en vallen onder het NRO-project ‘Grip op leerpotentieel’. |
Perspectief(1) | Onderwijs |
Perspectief(2) | |
Onderdeel(1) | Onderwijs uitvoeren |
Onderdeel(2) | Begeleiden |
Onderdeel(3) | |
Onderdeel(4) | |
Toolbox(1) | |
Toolbox(2) | |
Toolbox(3) |