Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Inleiding

Intake: verschil tussen versies

nl>Admin
(Nieuwe pagina aangemaakt met 'Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud ex...')
 
nl>Admin
Regel 1: Regel 1:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
+
Nadat de student zich heeft aangemeld voor de opleiding volgt er een [[Uitvoeren administratieve intake|administratieve intake]] waaronder een [[Controle toelatingsvoorwaarden|controle op de toelatingsvoorwaarden]]. Doorgaans wordt er ook een [[Uitvoeren onderwijs intake|onderwijsintake]] uitgevoerd. In deze intake wordt bijvoorbeeld het beroepsbeeld geschetst en krijgt de student een beter beeld van de opleiding. De intaker legt het resultaat van de intake vast in het begeleidingsdossier van de student. Dit kan onder andere bevatten:
 +
* Een begeleidingsadvies.
 +
* Overzicht van aan te vragen vrijstellingen.  
 +
* De eerste keuzes in de leerroute van de student.

Versie van 30 mrt 2022 09:43

Nadat de student zich heeft aangemeld voor de opleiding volgt er een administratieve intake waaronder een controle op de toelatingsvoorwaarden. Doorgaans wordt er ook een onderwijsintake uitgevoerd. In deze intake wordt bijvoorbeeld het beroepsbeeld geschetst en krijgt de student een beter beeld van de opleiding. De intaker legt het resultaat van de intake vast in het begeleidingsdossier van de student. Dit kan onder andere bevatten:

  • Een begeleidingsadvies.
  • Overzicht van aan te vragen vrijstellingen.
  • De eerste keuzes in de leerroute van de student.