Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Inleiding

Onderwijs uitvoeren: verschil tussen versies

Regel 5: Regel 5:
 
<br>
 
<br>
 
'''Rekenen:''' <br>
 
'''Rekenen:''' <br>
In het samenwerkingsproject van de btg Entree met de Cooperatie Examens mbo zijn Reken meetinstrumenten ontwikkeld. Om het onderwijs in Rekenen te ondersteunen zijn er 5 handreikingen voor docenten ontwikkeld:  
+
In het samenwerkingsproject van de btg Entree met de Cooperatie Examens mbo zijn Reken meetinstrumenten ontwikkeld. Om het onderwijs in Rekenen te ondersteunen zijn er 5 handreikingen voor docenten ontwikkeld: <br>
 +
 
 
1: Rubrics leerlijn Rekenen <br>
 
1: Rubrics leerlijn Rekenen <br>
 
2: Het Rekengesprek <br>
 
2: Het Rekengesprek <br>

Versie van 11 okt 2022 16:08

De student krijgt onderwijs conform de planning en afspraken, vastgelegd in een (individueel) rooster en voorbereidend op de uit te voeren examens.
De student voert leertaken uit, ook in de praktijk binnen en buiten de school. De leerresultaten van de student worden geanalyseerd en beoordeeld. Formatief als input voor de student en voor de begeleiding, summatief om in de context van examinering aan te tonen dat de student de (leer)taak beheerst.


Onderdeel van: Onderwijs uitvoeren
Rekenen:
In het samenwerkingsproject van de btg Entree met de Cooperatie Examens mbo zijn Reken meetinstrumenten ontwikkeld. Om het onderwijs in Rekenen te ondersteunen zijn er 5 handreikingen voor docenten ontwikkeld:

1: Rubrics leerlijn Rekenen
2: Het Rekengesprek
3: Tips voor onderwijsmateriaal bij Rekenonderwijs
4: Verantwoording van rekenen Entree naar de Examencommissie
5: Professionalisering rekendocent - tips voor Entree