Nazorg: verschil tussen versies
k (3 versies geïmporteerd) |
|||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | In kader van gelijke en eerlijke kansen is continue aandacht nodig voor de eigen ontwikkeling van starters, maar ook her-en doorstarters die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt.<br>Dit vraagt veelal een flexibel en maatwerk aanbod (met en via entree-onderwijs) met een passende pedagogische en didactische aanpak. Om dit te realiseren is intensieve samenwerking met partners in het sociaal domein (gemeenten, UWV, SW-bedrijven, bedrijfsleven, zorginstellingen...) in de regio nodig. | + | <p>In kader van gelijke en eerlijke kansen is continue aandacht nodig voor de eigen ontwikkeling van starters, maar ook her-en doorstarters die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt.<br>Dit vraagt veelal een flexibel en maatwerk aanbod (met en via entree-onderwijs) met een passende pedagogische en didactische aanpak. Om dit te realiseren is intensieve samenwerking met partners in het sociaal domein (gemeenten, UWV, SW-bedrijven, bedrijfsleven, zorginstellingen...) in de regio nodig.</p> |
Versie van 2 apr 2022 00:11
In kader van gelijke en eerlijke kansen is continue aandacht nodig voor de eigen ontwikkeling van starters, maar ook her-en doorstarters die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt.
Dit vraagt veelal een flexibel en maatwerk aanbod (met en via entree-onderwijs) met een passende pedagogische en didactische aanpak. Om dit te realiseren is intensieve samenwerking met partners in het sociaal domein (gemeenten, UWV, SW-bedrijven, bedrijfsleven, zorginstellingen...) in de regio nodig.