Behoefte onderzoeken: verschil tussen versies
Regel 2: | Regel 2: | ||
De missie van de school en interne randvoorwaarden gevoegd bij ontwikkelingen in de omgeving en externe randvoorwaarden, zoals wet- en regelgeving, inspectietoezicht en de kwalificatiestructuur bepalen de kaders, waarbinnen het onderwijs plaats kan vinden.<br> | De missie van de school en interne randvoorwaarden gevoegd bij ontwikkelingen in de omgeving en externe randvoorwaarden, zoals wet- en regelgeving, inspectietoezicht en de kwalificatiestructuur bepalen de kaders, waarbinnen het onderwijs plaats kan vinden.<br> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-8d38bb66-b72d-a12f-0a80-56d6c72a8b54 MORA] | Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-8d38bb66-b72d-a12f-0a80-56d6c72a8b54 MORA] | ||
</p> | </p> |
Versie van 27 jun 2022 22:33
Belangrijk element in het onderzoeken van de (regionale) behoefte in relatie met het Entree onderwijs is het analyseren van de omgeving en de arbeidsmarkt.
De missie van de school en interne randvoorwaarden gevoegd bij ontwikkelingen in de omgeving en externe randvoorwaarden, zoals wet- en regelgeving, inspectietoezicht en de kwalificatiestructuur bepalen de kaders, waarbinnen het onderwijs plaats kan vinden.
Bron: MORA