Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Inleiding

Verbinding: verschil tussen versies

Regel 1: Regel 1:
<p>Een groot deel van de doelgroep Entree studenten in de regio bevindt zich in een kwetsbare positie als het gaat om het verwerven van een duurzame arbeidspositie. Het gaat vaak om kwetsbare studenten met meervoudige problematiek of een taalachterstand. Ook als ze een Entree opleiding hebben afgerond hebben ze vaak moeite met het vinden en behouden van betaald werk. Dat vraagt zoeken naar mogelijkheden om praktijk en opleiding te verbinden en om maatwerk. Deze invalshoek betreft de verbinding van het Entree onderwijs met alle betrokken partijen in de regio. In onderwijs, bij bedrijven, bij gemeenten, bij hulpverleners.</p>
+
<p>Een groot deel van de doelgroep van Entree onderwijs bevindt is kwetsbaar als het gaat om het verwerven van een duurzame arbeidspositie. Het gaat vaak om studenten met meervoudige problematiek en/of een taalachterstand. Ook als ze een Entree opleiding hebben afgerond hebben ze vaak moeite met het vinden en behouden van betaald werk. Dat vraagt om zoeken in de regio naar mogelijkheden om praktijk en opleiding te verbinden en om maatwerk. Deze invalshoek betreft de verbinding van het Entree onderwijs met alle betrokken partijen in de regio. In onderwijs, bij bedrijven, bij gemeenten, bij hulpverleners.</p>

Versie van 30 jun 2022 23:40

Een groot deel van de doelgroep van Entree onderwijs bevindt is kwetsbaar als het gaat om het verwerven van een duurzame arbeidspositie. Het gaat vaak om studenten met meervoudige problematiek en/of een taalachterstand. Ook als ze een Entree opleiding hebben afgerond hebben ze vaak moeite met het vinden en behouden van betaald werk. Dat vraagt om zoeken in de regio naar mogelijkheden om praktijk en opleiding te verbinden en om maatwerk. Deze invalshoek betreft de verbinding van het Entree onderwijs met alle betrokken partijen in de regio. In onderwijs, bij bedrijven, bij gemeenten, bij hulpverleners.