In omgeving afspraken maken: verschil tussen versies
Regel 3: | Regel 3: | ||
*Met hulpverleningsorganisaties over trajectondersteuning, hulp op maat, voorkoming voortijdige uitval etc. | *Met hulpverleningsorganisaties over trajectondersteuning, hulp op maat, voorkoming voortijdige uitval etc. | ||
*Met het aanleverende en opvolgende onderwijs, over het uitwisselen van programmatische info, over samenwerking op docentniveau, over het opzetten en toegankelijk maken van doorlopende leerlijnen vanuit het voortgezet (praktijk- en speciaal-) onderwijs en richting mbo-2.</p> | *Met het aanleverende en opvolgende onderwijs, over het uitwisselen van programmatische info, over samenwerking op docentniveau, over het opzetten en toegankelijk maken van doorlopende leerlijnen vanuit het voortgezet (praktijk- en speciaal-) onderwijs en richting mbo-2.</p> | ||
+ | {{Inleiding van}} |
Huidige versie van 13 jul 2022 om 23:44
Om de verbinding tot stand te brengen en te houden worden er met betrokken partijen in de brede omgeving van het Entree onderwijs afspraken gemaakt over het onderwijsprogramma.
- Met bedrijven over geschikte stageplaatsen, de juiste begeleiding in het bedrijf en de ondersteuning daarbij vanuit de school, met gemeenten over uitkerings- en huisvestingszaken.
- Met hulpverleningsorganisaties over trajectondersteuning, hulp op maat, voorkoming voortijdige uitval etc.
- Met het aanleverende en opvolgende onderwijs, over het uitwisselen van programmatische info, over samenwerking op docentniveau, over het opzetten en toegankelijk maken van doorlopende leerlijnen vanuit het voortgezet (praktijk- en speciaal-) onderwijs en richting mbo-2.
Onderdeel van: In omgeving afspraken maken