Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Speciaal

Op eigenschap zoeken

Deze pagina biedt een eenvoudige bladerinteractie voor het vinden van entiteiten met een eigenschap met een bepaalde waarde. Andere beschikbare zoekinteracties zijn de zoekpagina voor pagina-eigenschappen en de querybouwer.

Op eigenschap zoeken

Een lijst van alle pagina's met de eigenschap "Infobox" met waarde "Brochure Ruimte in regels (2020) van Min. OCW". Omdat er een beperkt aantal resultaten is, worden ook nabije waarden weergegeven.

Hieronder staan 38 resultaten vanaf #1.

(vorige 50 | volgende 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) bekijken.


    

Lijst van resultaten

    • Bron:037  + (Brochure uit 2020 van Ministerie van OCW)
    • Bron:017  + (De Kennisrotonde is een uniek loket voor de snelle beantwoording van vragen uit het onderwijs met kennis uit onderzoek, en is onderdeel van het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO).)
    • Bron:046  + (De minimale urennorm voor onderwijs en bpv in BOL en BBL bij de Entree)
    • Bron:030  + (De officiële 6 grondslagen van de AVG)
    • Bron:055  + (De rekenkaarten zijn ontwikkeld door de CoDe rekenkaarten zijn ontwikkeld door de Coörporatie Examens MBO. De kaarten zijn bedoeld als hulpmiddel voor studenten bij het nieuwe rekenen (augustus 2022). In dit document worden de achtergrond en de gemaakte keuzes voor de kaarten verantwoord. De kaarten zelf zijn te vinden via cem_rekenkaarten_2022_v02.pdf (examensmbo.nl)_rekenkaarten_2022_v02.pdf (examensmbo.nl))
    • Bron:015  + (De website van Ingrado (ontstaan uit landelijke organisaties gericht op leerplicht en voortijdig schoolverlaten).)
    • Bron:050  + (Deze handreiking neemt je mee langs de route die de entreestudent aflegt vanaf de start van de opleiding tot aan het hebben van een baan.)
    • Achtergrond:005  + (Dit artikel is een bewerking van de inleiding van de handreiking Omgaan met drempelloze instroom)
    • Bron:056  + (Dit document gaat in op het feit dat er stDit document gaat in op het feit dat er steeds meer NT2-studenten het mbo instromen. Ook Entree heeft hiermee te maken. Het document biedt informatie over de examinering Nederlands, extra tijd voor taal, handreikingen t.a.v. taalbeleid en financieringsmogelijkheden voor taal. Via diverse links wordt dieper op deze thema's ingegaan.nks wordt dieper op deze thema's ingegaan.)
    • Bron:019  + (Dit document informeert u over de rol van het onderwijs in het bpv-protocol en bevat praktische tips voor succesvol praktijkleren.)
    • Achtergrond:002  + (Dit is een introductie op het dashboard van SBB)
    • Bron:004  + (Door SBB geactualiseerde versie van april 2021.)
    • Bron:043  + (Een mbo-certificaat is het bewijs dat een Een mbo-certificaat is het bewijs dat een student een door OCW vastgesteld onderdeel van een mbo-opleiding heeft behaald. De mbo-certificaten zijn vooral bedoeld voor bij-, op- en omscholing van werkenden en werkzoekenden. Met als doel dat zij breder inzetbaar worden en/of weer voldoen aan de nieuwe eisen van een veranderd beroep. In de Regeling certificaten middelbaar beroepsonderwijs is opgenomen aan welke beroepsgerichte onderdelen en keuzedelen een certificaat is verbonden. Een handreiking van het Kennispunt Onderwijs en Examinering (augustus 2022)t Onderwijs en Examinering (augustus 2022))
    • Achtergrond:010  + (Een overzicht)
    • Bron:052  + (Een uitgave van het Nederlands Jeugd Instituut. Op het thema aansluiting Entree naar Arbeidsmarkt geeft de brochure handvatten voor Gemeenten en MBO om regionale samenwerking te verstevigen en effectief te maken.)
    • Bron:051  + (Een voorbeeld uit de regio Utrecht hoe jongeren worden begeleid na uitval op school via diverse programma's. Klaar voor werk is erop gericht een geschikte arbeidsroute te vinden met partnerorganisaties in de regio.)
    • Achtergrond:019  + (Een voorbeeld van een BPV gids voor Entree)
    • Achtergrond:012  + (Eisen waaraan een student Entree moet voldoen)
    • Bron:049  + (Entree biedt iedereen een passende plek. Brochure van de MBOraad)
    • Bron:005  + (Handreiking (2020) uit Regio Arnhem)
    • Bron:026  + (Handreiking Regionale Mobiliteitsteams afkomstig van Programmaraad Regionale Arbeidsmarkt.)
    • Bron:009  + (Handreiking Samen werk maken van arbeidsmarktroute entree (SBB, november 2020).)
    • Achtergrond:016  + (Handreiking in het kader van het project Nieuwe Rekeneisen)
    • Bron:032  + (Handreiking van Kennispunt MBO, SBB en ministerie OCW)
    • Bron:044  + (In de brochure wordt onder meer ingegaan op de mogelijkheden voor maatwerk bij de bol en bbl, de derde leerweg, examinering, certificaten en verklaringen en financieringsmogelijkheden.)
    • Bron:038  + (In dit artikel staat dat in de Entree (als 1- jarige opleiding) een BSA uiterlijk 4 maanden na aanvang gegeven moet worden.)
    • Bron:028  + (Informatie van de rijksoverheid over BSA)
    • Bron:011  + (Inspectierapport (onder meer over drempelloze instroom))
    • Bron:036  + (Interactieve kaart van Sterk Beroepsonderwijs)
    • Bron:012  + (Interdepartementaal beleidsonderzoek: Jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt in beeld)
    • Bron:013  + (Kabinetsreactie op beleidsonderzoek jongeren met afstand tot arbeidsmarkt)
    • Bron:014  + (Kaderdocument Instroom Entree (versie 0.3).)
    • Achtergrond:009  + (Keuzedelen worden afgesloten met een examen)
    • Bron:029  + (Laatste versie van de WEB)
    • Bron:041  + (Nieuwsbrief CEM over rekenen en Entree)
    • Bron:002  + (Onderzoek over andere manieren van verantwoorden van de diplomabeslissing (IVA))
    • Bron:022  + (Overheidsregeling (OCW) regionale aanpak voortijdig schoolverlaten geldig tot 1 mei 2025.)