Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Inleiding

Behoefte onderzoeken: verschil tussen versies

 
(4 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
<p>Entree opleidingen zijn bedoeld voor studenten zonder diploma van het voortgezet onderwijs. De uitkomsten van het behoefte onderzoek dragen bij aan de betekenis van het onderwijs voor deze vaak kwetsbare groep. Entree onderwijs maakt deel uit van het maatschappelijk vangnet, biedt perspectief aan studenten die niet eerder een onderwijsdiploma haalden en helpt bedrijven en instellingen om de participatie van deze studenten in werk en maatschappij te bevorderen.<br><br>
+
<p>Entree opleidingen zijn bedoeld voor studenten zonder diploma van het voortgezet onderwijs. Entree onderwijs maakt deel uit van het maatschappelijk vangnet, biedt perspectief aan studenten die niet eerder een onderwijsdiploma haalden en helpt bedrijven en instellingen om de participatie van deze studenten in werk en maatschappij te bevorderen.<br><br>
De missie van de school en interne randvoorwaarden, de ontwikkelingen in de omgeving, en de externe randvoorwaarden van regels en toezicht bepalen de kaders waarbinnen aan de geconstateerde behoefte kan worden temoetgekomen.<br>
+
De uitkomsten van het behoefte onderzoek dragen bij aan de betekenis van het onderwijs voor de vaak kwetsbare groep. De missie van de school en interne randvoorwaarden, de ontwikkelingen in de omgeving, en de externe randvoorwaarden van regels en toezicht bepalen de kaders waarbinnen aan de geconstateerde behoefte kan worden temoetgekomen.<br>
 
</p>
 
</p>
 +
{{Inleiding van}}

Huidige versie van 14 jul 2022 om 00:44

Entree opleidingen zijn bedoeld voor studenten zonder diploma van het voortgezet onderwijs. Entree onderwijs maakt deel uit van het maatschappelijk vangnet, biedt perspectief aan studenten die niet eerder een onderwijsdiploma haalden en helpt bedrijven en instellingen om de participatie van deze studenten in werk en maatschappij te bevorderen.

De uitkomsten van het behoefte onderzoek dragen bij aan de betekenis van het onderwijs voor de vaak kwetsbare groep. De missie van de school en interne randvoorwaarden, de ontwikkelingen in de omgeving, en de externe randvoorwaarden van regels en toezicht bepalen de kaders waarbinnen aan de geconstateerde behoefte kan worden temoetgekomen.


Onderdeel van: Behoefte onderzoeken