Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Lezen

Behoefte onderzoeken: verschil tussen versies

 
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 
<p>Denk bij elementen die van invloed kunnen zijn op het onderwijsaanbod aan:
 
<p>Denk bij elementen die van invloed kunnen zijn op het onderwijsaanbod aan:
  
*Welke (innovatieve) initiatieven vinden in de omgeving plaats - vanuit de gemeente, bedrijven, provincie - waar het Entree onderwijs bij kan aansluiten?
+
*Welke initiatieven vinden in de omgeving plaats - vanuit de gemeente, UWV, bedrijven, provincie - waar het Entree onderwijs bij kan aansluiten?
*Zijn er regionale samenwerkingsverbanden die relevant zijn voor de opleiding?
+
*Welke regionale samenwerkingsverbanden zijn relevant voor de opleiding?
 
*Welke rol spelen relevante partijen in het netwerk van de entreeopleidingen?
 
*Welke rol spelen relevante partijen in het netwerk van de entreeopleidingen?
*Welke opleidingen vergroten de kansen van studenten, ook in relatie met de arbeidsmarkt?
+
*Welke opleidingen vergroten de kansen van studenten, in relatie met de arbeidsmarkt, na eventuele doorstroom?
*Welke belemmeringen en risico’s bestaan er?  
+
*Welke belemmeringen en risico’s bestaan er?
*Zijn er eventueel regionale of Europese projecten waar bij aangesloten kan worden en wellicht subsidie aangevraagd kan worden?
+
*Welke nazorg kan op voorhand georganiseerd worden om risico's voor studenten op te vangen?  
 
<br>
 
<br>
 
</p>
 
</p>
 
Bron: [https://www.onderwijsinspectie.nl/binaries/onderwijsinspectie/documenten/rapporten/2018/06/27/themaonderzoek-entreeopleidingen/toegankelijke-versie-Rapport_themaonderzoek_entreeopleidingen.pdf Themaonderzoek Entreeopleidingen] (Inspectie van het Onderwijs))<br>
 
Bron: [https://www.onderwijsinspectie.nl/binaries/onderwijsinspectie/documenten/rapporten/2018/06/27/themaonderzoek-entreeopleidingen/toegankelijke-versie-Rapport_themaonderzoek_entreeopleidingen.pdf Themaonderzoek Entreeopleidingen] (Inspectie van het Onderwijs))<br>
Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-8d38bb66-b72d-a12f-0a80-56d6c72a8b54 MORA]
+
Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-8d38bb66-b72d-a12f-0a80-56d6c72a8b54 MORA]<br>
 +
{{Info van}}

Huidige versie van 25 jul 2022 om 10:19

Denk bij elementen die van invloed kunnen zijn op het onderwijsaanbod aan:

  • Welke initiatieven vinden in de omgeving plaats - vanuit de gemeente, UWV, bedrijven, provincie - waar het Entree onderwijs bij kan aansluiten?
  • Welke regionale samenwerkingsverbanden zijn relevant voor de opleiding?
  • Welke rol spelen relevante partijen in het netwerk van de entreeopleidingen?
  • Welke opleidingen vergroten de kansen van studenten, in relatie met de arbeidsmarkt, na eventuele doorstroom?
  • Welke belemmeringen en risico’s bestaan er?
  • Welke nazorg kan op voorhand georganiseerd worden om risico's voor studenten op te vangen?


Bron: Themaonderzoek Entreeopleidingen (Inspectie van het Onderwijs))
Bron: MORA

Onderdeel van: Behoefte onderzoeken