Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Lezen

Behoefte onderzoeken: verschil tussen versies

 
Regel 10: Regel 10:
 
</p>
 
</p>
 
Bron: [https://www.onderwijsinspectie.nl/binaries/onderwijsinspectie/documenten/rapporten/2018/06/27/themaonderzoek-entreeopleidingen/toegankelijke-versie-Rapport_themaonderzoek_entreeopleidingen.pdf Themaonderzoek Entreeopleidingen] (Inspectie van het Onderwijs))<br>
 
Bron: [https://www.onderwijsinspectie.nl/binaries/onderwijsinspectie/documenten/rapporten/2018/06/27/themaonderzoek-entreeopleidingen/toegankelijke-versie-Rapport_themaonderzoek_entreeopleidingen.pdf Themaonderzoek Entreeopleidingen] (Inspectie van het Onderwijs))<br>
Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-8d38bb66-b72d-a12f-0a80-56d6c72a8b54 MORA]
+
Bron: [https://mora.mbodigitaal.nl/index.php/Id-8d38bb66-b72d-a12f-0a80-56d6c72a8b54 MORA]<br>
 +
{{Info van}}

Huidige versie van 25 jul 2022 om 10:19

Denk bij elementen die van invloed kunnen zijn op het onderwijsaanbod aan:

  • Welke initiatieven vinden in de omgeving plaats - vanuit de gemeente, UWV, bedrijven, provincie - waar het Entree onderwijs bij kan aansluiten?
  • Welke regionale samenwerkingsverbanden zijn relevant voor de opleiding?
  • Welke rol spelen relevante partijen in het netwerk van de entreeopleidingen?
  • Welke opleidingen vergroten de kansen van studenten, in relatie met de arbeidsmarkt, na eventuele doorstroom?
  • Welke belemmeringen en risico’s bestaan er?
  • Welke nazorg kan op voorhand georganiseerd worden om risico's voor studenten op te vangen?


Bron: Themaonderzoek Entreeopleidingen (Inspectie van het Onderwijs))
Bron: MORA

Onderdeel van: Behoefte onderzoeken