Op eigenschap zoeken
Deze pagina biedt een eenvoudige bladerinteractie voor het vinden van entiteiten met een eigenschap met een bepaalde waarde. Andere beschikbare zoekinteracties zijn de zoekpagina voor pagina-eigenschappen en de querybouwer.
Lijst van resultaten
- Praktijkverklaring + (Hoe zit het met praktijkverklaringen?)
- Praktijkbegeleiding + (Informatie en handvatten voor praktijkbegeleiders bij de opleidingsbedrijven/stagebedrijven. Ondersteuningsopties voor de praktijk en verwijzingen naar opties binnen het onderwijs)
- Inzicht in doelgroepen + (Instelling wil passend aanbod creëren bij doelgroep en opleidingsvraag.)
- Overzicht partners in de regio + (Overzicht van partners per regio; wat zijn ervaringen in de samenwerking?)
- SBB + (Verwijzing naar feiten en cijfers c.q. koppeling met het SBB dashboard)
- Praktijkopleider + (Vraag vanuit leerbedrijf, reguliere BPV, E … Vraag vanuit leerbedrijf, reguliere BPV, Er komt een Entree student, wat kan ik verwachten van de Entree student, wat betekent aan begeleiding, wat kan ik verwachten van school aan begeleiding.</br>Informatie over entree algemeen, bol/bbl, profielen etc. Wat is een POK stageovereenkomst ?</br>Hoe vraag je erkenning aan als leerbedrijf voor Entree?</br>Wat kan ik verwachten wat betreft niveau, kennis werknemersvaardigheden? Welke verantwoordelijkheden kan ik geven?</br>HOE begeleid ik de student. De opbouw/toename aan vaardigheden en verantwoordelijkheden.aan vaardigheden en verantwoordelijkheden.)
- Wat is ENTREE + (Wat is Entree, Welke profielen/richtingen … Wat is Entree, </br>Welke profielen/richtingen/opleidingen zijn er? </br>Welke Entree opleidingen/richtingen worden in mijn regio aangeboden, op welke school? </br>Wat is het verschil tussen een BOL en BBL? ROC en AOC? </br>Hoe lang duurt de opleiding? </br>Wanneer start de opleiding? </br>Wat zijn kenmerken van de doelgroep Entree?t zijn kenmerken van de doelgroep Entree?)
- Inhoud van de opleiding + (Wat is de inhoud van de Entree opleiding? Denk aan de 'profielen', de werkprocessen en soort examens. Hoeveel uren onderwijs zijn verplicht (BOT/BPV etc))
- RMC uitval Entree + (Wat ls Entree niet haalbaar blijkt, ofwel al bij aanmelding, of tijdens de opleiding? Wat zijn mogelijkheden voor andersoortige opleiding als student nog leerplichtig is?)
- Doelgroepkenmerken + (Wat zijn aandachtspunten voor begeleiding, pedagogisch didactisch model voor deze doelgroep? Hoe geef je maatwerk vorm?)
- Rekenen en Entree + (Wat zijn de nieuwe rekeneisen? Wat betekent dit voor examinering, diploma eis etc? Zijn er lesmaterialen beschikbaar specifiek voor Entree?)
- Bindend Studie Advies (BSA) + (Wat zijn de regels omtrent Bindend Studie Advies binnen Entree? Wie bepaalt of student voldoet aan BSA eis?)
- Doorstroom + (Wat zijn de regels omtrent doorstroom vanuit niveau 1 naar niveau 2?)
- Examens Entree + (Welke examens moet een Entree student maken voor zijn diplomering. Wat zijn de eisen aan taal, rekenen, burgerschap? Zijn er naast een proeve van Bekwaamheid ook andere examens?)
- Goodpractices onderwijs + (Welke good practices zijn beschikbaar voor onderwijs aan Entree. Denk aan lesvormen, onderwijsconcept, lesmateriaal, samenstelling groepen, bol/bbl etc. etc.)
- Internationalisering + (Welke initiatieven zijn er om binnen Entree aandacht te hebben voor internationalisering?)
- Doorstroom en arbeidsmarkt + (Werkgever wil weten wat kan een gediplomeerde entree student? Wat is de waarde van een mbo-certificaat of praktijkverklaring? Als entree student doorstroomt naar niveau 2, wat kan het team dan verwachten aan kennis/vaardigheden/niveau?)
- Subsidiebronnen + (overzicht krijgen in subsidiebronnen, mogelijkheden en ervaringen.)
- Inburgering + (welke innovatieve ideeën zijn er rondom inburgering? Evt gekoppeld aan arbeidsmarkttrajecten?)