Dit is de ontwikkelsite van de digitale tool Entree (versie 0.9 vanaf 1 juli 2022)

Speciaal

Op eigenschap zoeken

Deze pagina biedt een eenvoudige bladerinteractie voor het vinden van entiteiten met een eigenschap met een bepaalde waarde. Andere beschikbare zoekinteracties zijn de zoekpagina voor pagina-eigenschappen en de querybouwer.

Op eigenschap zoeken

Een lijst van alle pagina's met de eigenschap "Beschrijving" met waarde "Instelling wil passend aanbod creëren bij doelgroep en opleidingsvraag.". Omdat er een beperkt aantal resultaten is, worden ook nabije waarden weergegeven.

Hieronder staan 17 resultaten vanaf #1.

(vorige 50 | volgende 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) bekijken.


    

Lijst van resultaten

    • Overzicht partners in de regio  + (Overzicht van partners per regio; wat zijn ervaringen in de samenwerking?)
    • SBB  + (Verwijzing naar feiten en cijfers c.q. koppeling met het SBB dashboard)
    • Praktijkopleider  + (Vraag vanuit leerbedrijf, reguliere BPV, EVraag vanuit leerbedrijf, reguliere BPV, Er komt een Entree student, wat kan ik verwachten van de Entree student, wat betekent aan begeleiding, wat kan ik verwachten van school aan begeleiding.</br>Informatie over entree algemeen, bol/bbl, profielen etc. Wat is een POK stageovereenkomst ?</br>Hoe vraag je erkenning aan als leerbedrijf voor Entree?</br>Wat kan ik verwachten wat betreft niveau, kennis werknemersvaardigheden? Welke verantwoordelijkheden kan ik geven?</br>HOE begeleid ik de student. De opbouw/toename aan vaardigheden en verantwoordelijkheden.aan vaardigheden en verantwoordelijkheden.)
    • Wat is ENTREE  + (Wat is Entree, Welke profielen/richtingenWat is Entree, </br>Welke profielen/richtingen/opleidingen zijn er? </br>Welke Entree opleidingen/richtingen worden in mijn regio aangeboden, op welke school? </br>Wat is het verschil tussen een BOL en BBL? ROC en AOC? </br>Hoe lang duurt de opleiding? </br>Wanneer start de opleiding? </br>Wat zijn kenmerken van de doelgroep Entree?t zijn kenmerken van de doelgroep Entree?)
    • Inhoud van de opleiding  + (Wat is de inhoud van de Entree opleiding? Denk aan de 'profielen', de werkprocessen en soort examens. Hoeveel uren onderwijs zijn verplicht (BOT/BPV etc))
    • RMC uitval Entree  + (Wat ls Entree niet haalbaar blijkt, ofwel al bij aanmelding, of tijdens de opleiding? Wat zijn mogelijkheden voor andersoortige opleiding als student nog leerplichtig is?)
    • Doelgroepkenmerken  + (Wat zijn aandachtspunten voor begeleiding, pedagogisch didactisch model voor deze doelgroep? Hoe geef je maatwerk vorm?)
    • Rekenen en Entree  + (Wat zijn de nieuwe rekeneisen? Wat betekent dit voor examinering, diploma eis etc? Zijn er lesmaterialen beschikbaar specifiek voor Entree?)
    • Bindend Studie Advies (BSA)  + (Wat zijn de regels omtrent Bindend Studie Advies binnen Entree? Wie bepaalt of student voldoet aan BSA eis?)
    • Doorstroom  + (Wat zijn de regels omtrent doorstroom vanuit niveau 1 naar niveau 2?)
    • Examens Entree  + (Welke examens moet een Entree student maken voor zijn diplomering. Wat zijn de eisen aan taal, rekenen, burgerschap? Zijn er naast een proeve van Bekwaamheid ook andere examens?)
    • Goodpractices onderwijs  + (Welke good practices zijn beschikbaar voor onderwijs aan Entree. Denk aan lesvormen, onderwijsconcept, lesmateriaal, samenstelling groepen, bol/bbl etc. etc.)
    • Internationalisering  + (Welke initiatieven zijn er om binnen Entree aandacht te hebben voor internationalisering?)
    • Doorstroom en arbeidsmarkt  + (Werkgever wil weten wat kan een gediplomeerde entree student? Wat is de waarde van een mbo-certificaat of praktijkverklaring? Als entree student doorstroomt naar niveau 2, wat kan het team dan verwachten aan kennis/vaardigheden/niveau?)
    • Subsidiebronnen  + (overzicht krijgen in subsidiebronnen, mogelijkheden en ervaringen.)
    • Inburgering  + (welke innovatieve ideeën zijn er rondom inburgering? Evt gekoppeld aan arbeidsmarkttrajecten?)